Snöbollskrig :D

Idag har vi ju som sagt gått knopp och kropp spåret eller vafan det heter -.- Vilket betyder att jag, min klass och två andra klasser har gått i snö och slask i 2 km i skogen. Jag frös jätte mycket och allt var bara jobbigt. Efter typ 2 timmar så var vi framme och skulle äta och då hade vi snöbollskrig :D Och när jag säger krig så menar jag kriiiiiig. Jag blev mulad typ tusen gånger men jag ägde ut Nikola i min klass. Efter jag var klar med honom så var han dyngsur. HAHAH neej men blöt blev han. Sen när man kommer tillbaka så kollade alla jätte konstigt på mig för jag var så blöööt. Vissa frågade till och med om jag hade duchat hahah.
Vad tycker ni om snön?! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0