Svar på frågestunden!

Amanda Jensen:Vad är din favorit på julbordet? :)
Sv: Julskinka! man äter det bara på jul och det är jättegott.


Ellen: fråga:favvodjur???:)
Sv: Hästar, hundar och katter m.m.


Caarroos: 1.Vilken är din favorit färg?
2.Vilken är din favorit mat?
3.Vilken är din favorit affär (kläder) ?
4.Hur gammal är du ? :)

Sv: 1. Lila och blå.
2. Tacos, Grekiskt m.m.
3. H&M, Gina Tricot, Bikbok och några fler
4. 12 år. Fyller 13 den 10/5 :)


Daniella: Hur mår du idag? :)

Sv: jag mår bra tack! hur mår du? :)


Kellsi:Favorit butik?
Favorit klädesplagg?
Favorit blogg?
Favorit land?
Favorit färg?
Favorit årstid?

Sv: Svarat på det redan ↑
T-shirt och shorts :P
honeyandmoon.blogg.se
USA! fast om jag måste välja ett jag har varit i så blir det Grekland :)
Svarat på det ↑ :)
Sommarn, Vintern och hösten! och liiite våren men inte så mycket :P


Lilian:1. Ålder?
2. Husdjur?
3. Hur brukar dina vardagar se ut? :)

4. Har du pöjkvän? :)
5. Vad önskar du dig i julklapp? :D

1. 12 år

2. Nee men älskar djur och skulle vilja

3. vara med kompisar eller bara vara hemma :P men oftast med kompisar!

4. hahah neej jag har ingen pojkvän*

5. Mobil, Ipod touch, one piece, systemkamera m.m. :)

 

Joss: vart vill du resa? Och varför just dit? :)


Sv: helt klart USA! skulle vara så coolt. Skulle verkligen vilja åka på utbytesår dit när jag blir äldre. Eller bara flytta dit nu! :)


Kommentarer
Postat av: Emme

SV: Näe.. :( Är frågestunden över redan? :0



BTW, kommentera gärna vad just DU tkr om att jag ska ha en fototävling från tors-tors. Är det nåt du skulle gillat, eller är det heeelt onödigt...?

Snälla, I Need Your help! (Y)

Många kramar<3

2011-12-22 @ 18:52:24
URL: http://felixiz.blogg.se/
Postat av: josefin

Sv: Såg din kommentar nu och förstog att jag precis missade frågestunden.. ;( Sorry!



kram

2011-12-22 @ 19:34:28
URL: http://juzzisfoto.blogg.se/
Postat av: elin♥

Jag kom lite försent :$

2011-12-22 @ 19:54:45
URL: http://eliinjohnssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0