Disco

Varför jag inte bloggade igår var för att min klass och jag hade disco för lågstadiet och några i mellanstadiet. Vi tjänade faktiskt ganska mycket på att sälja godis och chips m.m. Sen så har vi ju också fått pengar till våran klass eftersom att vi hade mögel i våran barack i skolan (skolan byggs om så vi går i baracker) och fick byta klassrum några gånger.
Så nu har våran klass ganska mycket pengar för att åka på klassresa. Vi ska antagligen till slandön eller något sånt ställe. Slandön ligger typ i gnesta eller något sånt och man får hyra några stugor och en båt och det finns fotbollsplan m.m. Ska bli så kul!

Kommentarer
Postat av: eve

Har ångest! ska jag vara brunett eller blond? lagt upp två bilder och om du vill vara sååå hiimla gulligt så kommentera gärna vad du tycker :) BTW- Fin blogg!!

2012-02-25 @ 21:53:50
URL: http://evelinasigetty.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0