fettisdagen

Hr ni ätit någon semla idag eller har ni redan gjort det för länge sen? Jag åt faktiskt årets första för mig idag och det kommer nog inte bli någon mer i år för det är faktiskt inte sååå gott. Men det är ju också pannkaksdagen idag också. Men jag åt faktiskt inga pannkakor för jag visste inte det förän idag. Det är perfekt med såna här dagar eftersom att då får man något gott utan att behöva tjata så mycket eftersom att det är ju faktiskt idag så kan inte jag få . Fattar ni vad jag menar? :)

Kommentarer
Postat av: eve

Har ångest! ska jag vara brunett eller blond? lagt upp två bilder och om du vill vara sååå hiimla gulligt så kommentera gärna vad du tycker :) BTW- Fin blogg!!

2012-02-25 @ 22:12:54
URL: http://evelinasigetty.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0