Min dag

Jag var lite deprimerad i förra inlägget som ni kanske märkte. Men jag mår bättre nu :)
Idag så har jag i alla fall varit i stallet med kompisarna och Emma tog verkligen död på mig. Jag har ett gigantiskt blåmärke på min fot -.- Men jag har i alla fall lockat min systers hår och plattat mitt eftersom att vi har gäster hemma. Men kollar ni på melodifestivalen nu? Det gör faktiskt inte jag. Nyss gjorde jag det men sen orkade jag inte mer. Var Thomas di leva bra? HAHAHA men jag tycker i alla fall att Ulrik var bäst av dem jag såg. Men imorgon så ska jag nog träna och hitta på något kul gissar jag väl.
Bild: Min kompis Ellen, förra året eller något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0