Orkar inte :(

Nu så ska jag efter att ha kollat på tv hela dagen och slöat så ska jag göra läxorna :(
Det ska vara historia, matte och två spanska läxor.
Någon som har spanska? Om ni har det har ni i sånna fall sett Pocoyó? Det gör i alla fall vi typ hela tiden och det är ett litet barn (som pratar spanska) som pratar så snabbt så att man inte fattar något. Sen ska man lyssna efter 5-10 ord som man inte förstår. Det är bara det att jag förstår ju inget alls, nada (vi behöver inte nämna att jag behövde slå upp vad inget heter på spanska)
Men nu får jag säga hej då och godnatt för det här blir väl mitt sista inlägg för dagen. See you later alligator


Är det bara jag som inte fattar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0