Varför!?

Jag har väntat mer än ett år för att få se the vow och den skulle ju egentligen ha premiär idag men det gäller tydligen bara USA -.- Den går inte på premiär förän 4/5 i år och då har jag väntat ungefär 1 och ett halvt år. Någon som ska till USA och vill ta med mig?
Jag orkar inte med det här längre usch vill inte bo i sverige längre. Jag vill bara här ifrån. Men jag är ju bara 12 år (snart 13) så det är inte direkt så att jag bara kan flytta till USA utan jag sitter fast här i sverige. Jag vill inte mer. Jag har inte ens varit utanför europa. Det första jag kommer göra när jag fyller 18 och är myndig är att flytta här ifrån. Jag klarar inte att bo här längre. Jag har aldrig varit i just USA och jag kanske inte alls gillar det men jag måste i alla fall ifrån sverige. Jag måste bara bort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0