Hemma

Kom hem för någon timme sen och på den tiden så har jag hunnit äta,bada och sitta vid datorn. Men jag bloggade en gång igår men det var något som inte funkade med blogg.se appen men varför jag inte bloggat är ju för att jag har varit i stallet hela helgen så det har varit lite svårt att hinna med att blogga också. Men i alla fall så har jag haft bästa helgen med kompisarna i stallet men det är ju så kallt så jag är fortfarande helt röd i ansiktet och det känns som om hela ansiktet brinner :(
Men igår så åt vi Tacos, spelade snöfotboll och kollade på film och idag så har vi tolkat (åkt pulka bakom hästen) och typ rullat runt i snön :)

Men som jag lovade i inlägget som alldrig kom upp så skulle jag visa bilder :D
Bilder tagna med min Iphone 4s

Kommentarer
Postat av: Sabina

sv: Tack så mycket själv! :D

Trevligt! Idag har jag bara vart i skolan och så, kom nyss hem :)

2012-01-30 @ 15:53:20
URL: http://sabinave.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0