H&M home

Är det bara jag som älskar inredning? Älskar att kolla på kuddar i affärer och ibland så får jag bara för mig att jag vill köpa en kudde. Skulle verkligen vilja fixa mitt rum och köpa jättemånga kuddar och såna saker.


Gillar verkligen H&M home's saker och vill ha en massa kuddar. Mest gillar jag dem här ↓ och alla kostar från 29:50 :- till 149 :- vilket är perfekt. Många har jag märkt gillar att matcha alla saker som typ vitt och svart, blått och vitt och sånt men jag gillar inte det så mycket utan jag gillar att missmatcha allt. Typ som lila med guld med grönt med rosa. Ja ni fattar. Men i alla fall så har H&M väldigt många fina saker så det är bara att klicka »HÄR« för att komma direkt till deras H&M home online shop.

Kommentarer
Postat av: Moa Mildén

Hej, har du haft dig en bra dag? :)

2012-01-26 @ 00:06:13
URL: http://onehorseonedream.blogg.se/
Postat av: Moa Mildén

Okej, mena igår. Men bra att det är bra iaf ;)



Jag ska till stallet, och det är ju alltid kul :D Själv då?

2012-01-26 @ 15:06:15
URL: http://onehorseonedream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0