Örhänge

Var nyss nere på stan och kollade efter skor och jeans eftersom jag bara har ett par jeans nu eftersom att dem andra har gått sönder och sen så har jag bara converse och det är inte så varmt nu på vintern. Men jag hittar ju inga skor. Man kanske får vänta till nästa vinter ändå :(
Då ska jag nog önska mig ett par uggs från pappa eftersom att han ska till australien och det är billigare där. Det tycker jag i alla fall att han kan gör eftersom jag tydligen inte ska få följa med till australien. Skulle verkligen vilja åka utanför europa! Men nej det får jag inte men jag klarar mig ganska bra bara om jag får ett par uggs.
Men jag hittade i alla fall ett par korsörhängen från ur & penn för bara 20 kr :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0