There is no place like home

Kom nyss hem. Vi åt på Nancys och dem har typ godaste maten! Köpte julklapp till Jennie och Tilda men kan inte visa vad jag köpte eftersom att dem läser min blogg.
Sen när jag skulle ta bussen hem så ramlade jag över en tjej på bussen när jag skulle sätta mig. Typiskt.

Men just nu så läser jag olika bloggar och kollar på paranormal activity 3 eftersom att Johanna tvingar mig att se den för att hon inte vågar själv. Men den är ju skiiit läskig!
Det läskigaste är ju inte vad som händer utan det är ju det att det är handfilmat och att det inte är några skådspelare. Klarar inte av skräckfilmer så läskigt!
Men resten av dagen så ska jag nog träna och kolla på film och sånt
(känner att jag kollar på film lite för ofta)






Kommentarer
Postat av: Ida Edström - Östersunds näst största blogg.☺

sv; okejj :)

2012-01-09 @ 15:47:51
URL: http://tjejenida.blogg.se/
Postat av: Mia

Pinsamt... ;)

2012-01-09 @ 16:41:31
URL: http://ponnymia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0